The Single Best Strategy To Use For پالاز موکت

Wiki Article

یکی از طرح هیی که توسط این دستگاه ها بر روی موکِت چاپ می‌شوند، طرح پارکت می‌باشد که دارای طرفداران بسیاری نیز است.

مطالب بدون منبع ممکن است به چالش کشیده شوند و حذف شوند. (اوت ۲۰۱۹)

طرح شبنم پالاز موکت یک محصول همه فن حریف است. اولا از الیاف پلی پروپیلن تهیه شده، ثانیا به صورت بافت لوپ یعنی به صورت رفت و برگشت تولید شده و ثالثا رنگ بندی آن طوری است که گرد و خاک را نشان نمی دهد.

جنس موکت ها امکان دارد که ترکیبی از پلی آمید و پلی استر یا پلی استر و پلی پروپیلن باشد. الیاف پشم

آقای موکت فروشگاه اینترنتی آقای موکت مفتخر می باشد در خدمات شما عزیزانی که قصد خرید موکت برای منزلتان هستید محصولات با کیفیت در مقابل قیمت مناسب ارائه دهد.

یک نوع عایق صدا و حرارت به شمار آمده و برای محیط‌های پر رفت و آمد وسردسیر یک پیشنهاد عالی محسوب می‌شود.

برخی از مدل های پر فروش پالاز موکت عبارتند از: مدل شبنم ، مدل کات بی ، مدل خزان و مدل یاسمن .

موکت های پرز کوتاه این برند عبارتند از: موکت طرح صنوبر ، موکت طرح یاسمن ، موکت طرح دریا ، موکت طرح پیچک، موکت طرح برکه ، موکت طرح مینیون ، موکت طرح ماشا، موکت طرح نخل ، موکت طرح هاله ، موکت طرح راش ، موکت طرح نیلوفر ، موکت طرح نسیم ، موکت طرح خزان ، موکت طرح سایه موکت ، موکت طرح ساج ، موکت طرح شبنم ، موکت طرح بوریا ، موکت طرح پونه ، موکت طرح میخک .

موکت های پالاز از نظر ظاهری به دو دسته موکت ساده و موکت طرحدار پالاز تقسیم می‌شوند. موکت های ساده پالاز آنهایی هستند که نقش و نگار و بافت خاصی ندارند.

در اين روش، حلقه ها در بافت باقی مي مانند و بريده نمی شوند. اين حلقه ها مي توانند طول های متفاوتی داشته باشند.

اگرچه تقریبا تمام مدل ها و طرح های این برند از مقبولیت و استقبال خوبی برخوردارند اما برخی از مدل های موکت پالاز محبوبیت و فروش بیشتری موکت دارند. برخی از مدل های پر فروش پالاز موکت عبارتند از: مدل شبنم ، مدل کات بی ، مدل خزان و مدل یاسمن .

مقاومت و زیبایی در موکت این نوع از بافت موکت نرم و راحتی را بوجود می‌آورد. از طرفی در بافت این نوع از موکت از الیاف پلی آمید استفاده شده است که در همین مقاله درباره‌ی مزایا و ویژگی های این الیاف توضیح مفصلی داده شد.

در ادامه به صورت مختصر به روشهای تولید موکت و دسته بندیهای درونی این روشها اشاره خواهیم کرد.

انواع موکت برای پوشاندن کف ساختمان متناسب با سلایق و دکوراسیون‌های مختلف طراحی و تولید شده است. یکی از پرطرفدارترین کف پوش‌های منزل در کنار پارکت و لیمنت انواع موکت هستند. تنوع رنگ و طرح‌های جدید در تولید موکت نسبت به گذشته باعث شده است هنوز در بازار رقابت برای مصارف خانگی باقی مانده و ترجیح خیلی از افراد برای پوشاندن کف منزل باشد.

Report this wiki page